Deklaracja dostepności |
Informacje ogólneWałbrzyski Związek Wodociągów i Kanalizacji zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej www.wzwik.pl zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.
Zgodność z ustawąStrona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Intencją Wałbrzyskiego Związku Wodociągów i Kanalizacji jest udostępnienie materiałów i funkcjonalności strony internetowej wszystkim użytkownikom, aby była ona zgodna z międzynarodowymi wytycznymi dla dostępności treści internetowych. W związku z tym WZWiK planuje w roku 2025 wdrożyć nową stronę internetową o odpowiedniej funkcjonalności i przystosowaniu do możliwości każdego użytkownika. Następujące treści nie są dostępne dla wszystkich użytkowników:
Powody wyłączenia:
Deklaracja dostępnościDeklarację sporządzono na podstawie samooceny.
Skróty klawiaturoweNa stronie www.wzwik.pl można używać standardowych skrótów klawiaturowych. Informacje zwrotne i kontaktoweW przypadku wystąpienia problemów wynikających z niespełnienia wymogów dostępności cyfrowej prosimy o kontakt tel. 74-64-88-168, e-mail: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć. . Na powyższe dane kontaktowe można również składać wnioski o udostępnienie informacji niedostępnej oraz żądania zapewnienia dostępności. W zgłoszeniu należy podać: - imię i nazwisko zgłaszającego - dane kontaktowe zgłaszającego (np. numer telefonu, e-mail), - dokładny adres strony internetowej, której dotyczy zgłoszenie, - opis problemu i propozycję sposobu jego rozwiązania, aby był jak najbardziej wygodny dla zgłaszającego. Klauzula informacyjna RODO znajduje się pod adresem: Każdy ma prawo do wystąpienia z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej lub jakiegoś ich elementu. Można także zażądać udostępnienia informacji w formach alternatywnych, na przykład odczytanie niedostępnego cyfrowo dokumentu. Żądanie powinno zawierać dane osoby zgłaszającej, wskazanie strony internetowej oraz sposób kontaktu. Jeżeli osoba żądająca zgłasza potrzebę otrzymania informacji w formie alternatywnej, powinna także określić formę tej informacji. Żądanie powinno być zrealizowane niezwłocznie, nie później niż w ciągu 7 dni. Jeżeli dotrzymanie tego terminu nie jest możliwe, podmiot publiczny niezwłocznie informuje o tym, kiedy realizacja żądania będzie możliwa, przy czym termin ten nie może być dłuższy niż 2 miesiące. Jeżeli zapewnienie dostępności nie jest możliwe, podmiot publiczny może zaproponować alternatywny sposób dostępu do informacji. W przypadku, gdy podmiot odmówi realizacji żądania zapewnienia dostępności lub alternatywnego dostępu do informacji, można złożyć skargę na takie działanie. Dostępność architektonicznaInformacje o dostępności architektonicznej opracowano w oparciu o samoocenę. 1. Adres: Wałbrzyski Związek Wodociągów i Kanalizacji.,
2. Parking. Najbliższy ogólnodostępny publiczny parking płatny znajduje się w odległości ok. 73 metry (pomiar od wjazdu na parking do wejścia do Centrum Obsługi Klienta).
3. Wejście. Wejście główne dla klientów znajduje się na parterze. Jest dostępne z chodnika położonego wzdłuż al. Wyzwolenia. Do wnętrza Centrum Obsługi Klienta prowadzi podjazd o łagodnym nachyleniu. Drzwi wejściowe uruchamiają się automatycznie (są rozsuwane).
4. Wnętrze.
5. Ciągi poziome Pomieszczenia Centrum Obsługi Klienta znajdują się na 1 kondygnacji. Szerokość i wysokość korytarzy i innych pomieszczeń jest odpowiednia.
6. Ciągi pionowe W pomieszczeniu nie ma schodów i windy. Jeżeli jest potrzeba spotkania z pracownikiem merytorycznym, który nie jest obecny w tej sali (pracuje w innym budynku), wówczas jest on proszony przez pracowników o przyjście.
7. Toaleta Wewnątrz jest toaleta przystosowana dla osób niepełnosprawnych.
8. Psy asystujące Do budynku można wejść z psem asystującym.
9. Usługa tłumacza migowego Związek nie zapewnia usługi tłumacza migowego.
10. Aplikacje mobilne Związek nie oferuje aplikacji mobilnych.
|