Przejdź do treści
Przejdź do treści
Telefon Zgłoszenie awarii - tel: 994Lokalizacja Al. Wyzwolenia 39, 58-300 WałbrzychAdres e-mail sekretariat@wzwik.pl
  • RODO
  • Deklaracja dostępności
  • Polityka plików cookies (EU)
Wałbrzyski Związek Wodociągów i Kanalizacji
  • Witamy
  • O WZWIK
  • Aktualności
  • Centrum Obsługi Klienta
  • E-BOK
  • Awarie
  • Kontakt
Wałbrzyski Związek Wodociągów i Kanalizacji

Rejestracja w EBOK

Strona Główna / Centrum Obsługi Klienta / Rejestracja w EBOK

Załóż konto w Elektronicznym Biurze Obsługi Klienta Wodociągów w Wałbrzychu (dalej e-BOK).

Zdecyduj się na e-fakturę. To proste!

Wystarczy kilka minut abyś mógł się by w pełni korzystać ze swojego konta i zawartych w nim informacji (w tym faktury, płatności, odczyty).

Konto możesz założyć na dwa sposoby:

SPOSÓB 1: PRZEZ INTERNET

1. KLIKNIJ W LINK

, który przekieruje Cię na stronę logowania.
2. Pod niebieskim guzikiem „Zaloguj się” znajduje się inny guzik „Rejestracja”. Kliknij w niego.
3. Po chwili oczekiwania otworzy się nowe okno rejestracji. Wypełnij wszystkie pola (niektóre dane znajdziesz na ostatniej fakturze, jaką od nas otrzymałeś).
4. Kliknij w „Regulamin” i zapoznaj się z jego treścią a następnie go zaakceptuj (wybierz „tak”).
5. Przeczytaj klauzulę ochrony danych osobowych a następnie ją zaakceptuj (wybierz „tak”).
6. Już kończymy, została tylko jedna rzecz. Aby mieć pewność, że jesteś człowiekiem a nie botem komputerowym wybierz wskazane cyfry z obrazka.
7. Kliknij „Wyślij”. W ciągu kilku chwil otrzymasz e-mail potwierdzający Twoje zgłoszenie.
8. Zweryfikujemy poprawność wprowadzonych przez Ciebie danych.
9. Jeżeli wszystko będzie OK, maksymalnie w ciągu dwóch dni roboczych otrzymasz wiadomość e-mail zawierającą login i hasło do Twojego konta e-BOK.

SPOSÓB 2: SPOSÓB TRADYCYJNY

1. Pobierz wniosek o e-bok / e-fakturę

2. Wypełnij wszystkie pola we wniosku.
3. Zapoznaj się z regulaminem i treścią oświadczenia, które stanowią integralną część wniosku.
4. Koniecznie podpisz wniosek! Bez podpisu jest on nieważny i nie będzie rozpatrzony.
5. Wypełniony i podpisany wniosek dostarcz do Centrum Obsługi Klienta w dogodny dla Ciebie sposób:
a) drogą e-mailową na adres e-bok@wodociagi.walbrzych.pl
b) pocztą tradycyjną na adres WZWiK, al. Wyzwolenia 39, 58-300 Wałbrzych
c) osobiście do COKu (al. Wyzwolenia 37 w Wałbrzychu).
6. Gdy wniosek do nas dotrze zweryfikujemy jego poprawność.
7. Jeżeli wszystko będzie OK, maksymalnie w ciągu dwóch dni roboczych otrzymasz wiadomość e-mail zawierającą login i hasło do Twojego konta e-BOK.
8. Jeżeli zapomnisz wypełnić jakieś pole we wniosku, albo się pomylisz, skontaktujemy się z Tobą, aby wyjaśnić, co trzeba uzupełnić lub poprawić.

To tyle. Od tej chwili masz swobodę w zarządzaniu swoimi finansami związanymi z dostawą wody i/lub odbiorem ścieków.

Masz pytania? Nie wiesz gdzie na fakturze znaleźć potrzebne dane do sporządzenia wniosku? Zadzwoń, chętnie pomożemy: 74-64-88-152.

Godziny pracy:
poniedziałek - piątek: – 7.00-15.00

Kasa czynna:
poniedziałek - czwartek: – 7.10-14.30
piątek: 7.10-14.15

Podawanie odczytów wodomierzy

74-64-88-152

oraz drogą mailową na adresy:

Klienci WZWIK:
cok@wzwik.pl

Klienci WPWIK:
cok@wpwik.pl

  • Wałbrzyski Związek Wodociągów i Kanalizacji
  • Al. Wyzwolenia 39, 58-300 Wałbrzych
  • Tel. 74 648-81-00
  • Zgłaszanie awarii: 994
  • sekretariat@wzwik.pl
Kontakt
Obszar działania WZWIK
  • Boguszów-Gorce
  • Czarny Bór
  • Głuszyca
  • Jedlina Zdrój
  • Stare Bogaczowice
  • Szczawno Zdrój
  • Walim
  • Wałbrzych
Mapa

Przydatne linki

  • Centrum Obsługi Klienta
  • Logowanie w EBOK
  • Skontaktuj się z nami
  • Pobór bezumowny
  • Portal e-faktura

© 2025 Wałbrzyski Związek Wodociągów i Kanalizacji

Zarządzaj zgodą
Aby zapewnić jak najlepsze wrażenia, korzystamy z technologii, takich jak pliki cookie, do przechowywania i/lub uzyskiwania dostępu do informacji o urządzeniu. Zgoda na te technologie pozwoli nam przetwarzać dane, takie jak zachowanie podczas przeglądania lub unikalne identyfikatory na tej stronie. Brak wyrażenia zgody lub wycofanie zgody może niekorzystnie wpłynąć na niektóre cechy i funkcje.
Funkcjonalne Zawsze aktywne
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Preferencje
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Statystyka
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych. Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Marketing
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.
Zarządzaj opcjami Zarządzaj serwisami Zarządzaj {vendor_count} dostawcami Przeczytaj więcej o tych celach
Zobacz preferencje
{title} {title} {title}
Przewiń na górę
  • Witamy
  • O WZWIK
  • Aktualności
  • Centrum Obsługi Klienta
  • E-BOK
  • Awarie
  • Kontakt
Szukaj